Výběr motivů je opravdu různorodý. Na jednom z potisků najdete třeba text jako “Hop-hop-hop”, který zná snad každý fanda sportu, ale pro pivní fanoušky dostává úplně jiný rozměr. Slovo Hop, jak už asi tušíte, v angličtině znamená chmel. Na dalším z potisků je zase nápis “Hospoda je moje oáza klidu & harmonie” doprovázený ilustrací meditujícího hinduistického boha s chmelovou korunou, který drží pullitry s pivem, kolem krku má šperk v podobě otvíráku a zátky od piva. Více motivů naleznete na eshopu beerwave.cz
Přidanou hodnotou značky je její ekologický přístup. Trika jsou vyrobena z organické bavlny - ta spotřebuje o 91% méně vody než normální bavlna. To je skvělé ne jen pro naší matičku Zemi, ale také pro pivní fandy. Zbyde totiž více vody třeba na výrobu piva, ať už pro zavlažování chmele nebo vaření piva.
Motivy jsou tištěné v ČR. Trika splňují vysoké nároky na kvalitu a při jejich výrobě je kladen důraz na udržitelnost a morální přístup. To znamená, že když jdete s oblečením Beerwave na pivo, tak ze sebe můžete mít dobrý pocit, že jste podpořili férový přístup k lidem i přírodě.
Jestli jste hrdí fandové piva, můžete to nyní dát najevo svým oblečením.
Marek Hotovčin