Pivo ze Svijan na Velikonoce ve speciálních obalech s lidovými motivy a v papírovém šestipacku

Pivovar Svijany na velikonoční trh uvádí sérii plechovek a lahví s lidovými motivy. Sváteční design z dílny stálého svijanského návrháře Jakuba Růžičky využívá tradičních grafických motivů evokujících svátky jara v šesti různých barevných řadách. Této sezonní edice půllitrových plechovek nepasterovaného svijanského piva pivovar vyrobil a uvedl na trh přes milion kusů. Velikonoční grafický motiv se objevil i na etiketách lahvového piva, které je na trh dodáno v podobě osvědčeného velikonočního multipacku s osmi půllitrovými lahvemi Svijanského Mázu 11 %.

Souběžně dodávají Svijany na trh nový praktický a ekologicky šetrný papírový šestipack TopClip. Plechovky jsou uchyceny kartonem za víčko a spotřebitel tak může odebírat jednu či více plechovek, zatímco ostatní zůstávají nadále spojeny v držáku. Nahrazuje tak spojování plechovek do skupinového balení pomocí smršťovací fólie. 

Aleš Hudský